Retour

Retourneert

Onze polis duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel ongebruikt en ongeopend zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het ontvangen heeft. Het moet ook in de originele verpakking en seal zitten.
Extra niet-retourneerbare artikelen:

Restituties (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie. Als uw restitutie goedgekeurd is, dan wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch binnen een bepaald aantal dagen uw geld teruggestort.

Laattijdige of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is gepost. Neem vervolgens contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost. Als u dit allemaal hebt gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via support@aruza.nl

Verkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, verkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel wilt omruilen voor hetzelfde artikel in dezelfde prijsklasse, stuur ons dan een e-mail op support@aruza.nl voor verdere instructies.

Cadeaus

Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en direct naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je gemaild.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaubonhouder de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, sturen we de cadeaubon terug en zal hij/zij je retourzending bekijken.

Verzending

Om uw product te retourneren, moet u eerst contact met ons opnemen om een retouradres te ontvangen.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je geruilde product je bereikt, variëren.
Let op: Maak altijd gebruik van een traceerbare verzendservice voor bewijs!
Winkelwagen
Scroll naar boven